کیک تولد استرانگر
نوشته شده توسط : مصطفی

در این مراسم که با حضور دوستان وی برگزار شد خبرنگار ما یواشکی وارد این مجلس شد و از کیک تولد وی عکس گرفت.

کیک تولد استرانگر

در این مراسم یکی از دوستان با دیدن کیک گفت که کیکت خیلی با حاله و وی در پاسخ گفت که به خودم رفته و دوستش جواب داد 100 در صد همینطوره

همچنین طبق اخبار واصله از بندر یکی از دوستان که نتوانست در مجلس حاضر شود و مبادرت به میل نمودن کیک نماید تهدید کرد در صورتی که جداگانه به من کیک ندهی از کادویی تولد خبری نیست که نیست.

اما نکته جالب اینجاست که جاسوس های مکان شناسنامه وی را کشف کردند و متوجه شدند که تاریخ تولد حدود شش ماه دیگر است.

حالا این مراسم 6 ماه زودتر یا دیرتر برگزار شد جای سوال دارد؟




:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
اشکان در تاریخ : 1390/3/4/3 - - گفته است :
پس چرا من و عیال دعوت نشدیم.
من کیک دوست دارم. کیک مخوام
مخوام مخوام


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: